Filmoptagelser i Vindinge

BH
12. august 2017 kl. 16:57
Fodbolddommeren optages i Vindinge
Fodbolddommeren er er en film om en mand, der elsker fodbold. Med det udgangspunkt præsenterer Jesper Quistgaards nye film en far, der har mistet kontakten med sin søn, og som på sin helt egen måde genfinder forældrerollen i den fordrukne nabos datter.
Torben, som manden, der elsker fodbold, hedder, er fodbolddommer i den lokale klub, hvor også naboens datter spiller. De to udvikler et helt unikt forhold, der skal komme til at ændre Torben.
Filmen forventes at have premiere i foråret 2018.
Filmen handler om en fodbolddommer, og derfor filmer vi nogle Old Boys-hold og et par pigehold ude på Vindinges baner. Vi har været her torsdag og lørdag i uge 32.
Vi har været meget glade for at være her - folk har været meget søde og hjælpsomme, og Vindinge Boldklub har de perfekte rammer til vores film, udtaler presseansvarlig, Mathilde Dalskov.